ساکت آخرین ایران پروژه همکاری ایرانی

ساکت: آخرین ایران پروژه همکاری ایرانی بازیگر سینمای قرارداد بازیگری سینمایی بازیگران

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات گران‌ترین اتلتیکو مادرید تاریخ در فصل ۱۹ – ۲۰۱۸

اتلتیکومادرید با حضور بازیکنانی همچون آنتوان گریزمان، لمار و سائول نیگس، گران‌ترین تیم تاریخ خود را در فصل ۱۹ ــ ۲۰۱۸ خواهد داشت. 

گران‌ترین اتلتیکو مادرید تاریخ در فصل ۱۹ - ۲۰۱۸

گران ترین اتلتیکو مادرید تاریخ در فصل ۱۹ – ۲۰۱۸

عبارات مهم : تاریخ

اتلتیکومادرید با حضور بازیکنانی همچون آنتوان گریزمان، لمار و سائول نیگس، گران ترین تیم تاریخ خود را در فصل ۱۹ ــ ۲۰۱۸ خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید تیمی جهت این فصل ساخته است که می تواند به فتح جام ها امیدوار باشد. قرمز و سفید پوشان توانستند ستاره های خود یعنی آنتوان گریزمان و یان اوبلاک را حفظ و علاوه بر این بازیکنان خوبی را در فصل نقل و انتقالات جذب کنند. همچنین وقت دارند با بازیکنان دیگری قرارداد امضا کنند.

دیگو پابلو سیمئونه توانست بازیکنان مورد نظر خود را حفظ کند. گریزمان یکی از آنهاست که به بارسلونا پاسخ رد داد. سرمربی آرژانتینی همچنین باعث شد بعضی از بازیکنان مشهور به این تیم بپیوندند. یکی از آنها گلسون مارتینس بود. او در مراسم معارفه اش گفت : خبر سیمئونه جهت من خیلی اهمیت داشت. او به من گفت که جهت تیمش مهم هستم. به همین خاطر با اتلتیکومادرید قرارداد امضا کردم.

گران‌ترین اتلتیکو مادرید تاریخ در فصل ۱۹ – ۲۰۱۸

از طرفی قرمز و سفید پوشان بعد از جدایی لوسیانو ویتو و جدایی کوین گامیرو ( که به زودی اتفاق خواهد افتاد) با نیکولا کالینیچ قرارداد امضاکردند که در خط حمله بازی خواهد کرد.

اکنون بر اساس سایت ترانسفرمارکت، تیم مادریدی ۸۰۷ میلیون یورو ارزش دارد. یعنی اتلتیکو نسبت به فصل گذشته ۳۰۰ میلیون ارزشمندتر شده است هست. این رقم در فصل ۱۸ ــ ۲۰۱۷ به ۵۰۹ میلیون یورو می رسید. حضور دیگو کاستا و ویتولو در فصل نقل و انتقالات زمستانی این رقم را زیاد کردن داد ولی جدایی مویا، آئوگوستو فرناندس، یانیک کاراسکو و نیکولاس گایتان دوباره همه چیز را برابر کرد.

اتلتیکومادرید با حضور بازیکنانی همچون آنتوان گریزمان، لمار و سائول نیگس، گران‌ترین تیم تاریخ خود را در فصل ۱۹ ــ ۲۰۱۸ خواهد داشت. 

روخی بلانکو در فصلی که توانست فاتح لالیگا شود (۱۴ ــ ۲۰۱۳) و به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد تنها ۲۲۴ میلیون یورو ارزش داشت.

اتلتیکومادرید جهت فصل تازه ۶ بازیکن را به تیم خود اضافه کرد و قطعا به فینال لیگ قهرمانان اروپا توجه خاصی خواهد داشت چون این بازی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار می شود. شاگردان سیمئونه می توانند جام قهرمانی را در ورزشگاه خود بالای سر ببرند.

لمار، رودیگو، مارتینس، کالینیچ ، آریاس و آدان به این تیم پیوستند و گابی، فرناندو تورس، ورنر و رسالیکو از اتلتیکومادرید جدا شدند که باید نام گامیرو و ویتو را نیز به آن اضافه کرد.

گران‌ترین اتلتیکو مادرید تاریخ در فصل ۱۹ – ۲۰۱۸

واژه های کلیدی: تاریخ | جدایی | میلیون | قرارداد | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار