ساکت آخرین ایران پروژه همکاری ایرانی

ساکت: آخرین ایران پروژه همکاری ایرانی بازیگر سینمای قرارداد بازیگری سینمایی بازیگران

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات دیگر وقتم را صرف آدم‌های بی‌مصرف نمی‌کنم!/ پیشنهادهای زیادی جهت ترک کشور عزیزمان ایران داشتم ، کی‌روش

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با اشاره به اهمیت “گل” در فرهنگ ایرانی و تمجید از این شیوه زندگی ایرانی‌ها، تاکید دارد که در مدت 7 سال حضورش در

دیگر وقتم را صرف آدم‌های بی‌مصرف نمی‌کنم!/ پیشنهادهای زیادی جهت ترک کشور عزیزمان ایران داشتم ، کی‌روش

کی روش: دیگر وقتم را صرف آدم های بی مصرف نمی کنم!/ پیشنهادهای زیادی جهت ترک کشور عزیزمان ایران داشتم

عبارات مهم : ایران

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با اشاره به اهمیت “گل” در فرهنگ ایرانی و تمجید از این شیوه زندگی ایرانی ها، تاکید دارد که در مدت 7 سال حضورش در کشور عزیزمان ایران پیشنهادهای زیادی جهت ترک کشور عزیزمان ایران داشته است.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران بعد از افزایش به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، اکنون به موفقیت در جام جهانی می اندیشید. او در مصاحبه ای با روزنامه پرتغالی اسپورتو، راجع به پرسشها مختلفی به صحبت پرداخت.

دیگر وقتم را صرف آدم‌های بی‌مصرف نمی‌کنم!/ پیشنهادهای زیادی جهت ترک کشور عزیزمان ایران داشتم ، کی‌روش

کارلوس کی روش به نظر می رسد توانسته منزل خودش را پیدا کند. او ۷ سال در کشور عزیزمان ایران مربیگری کرده است و هر چند که در طی دو سال گذشته صحبت های زیادی راجع به استعفای او شنیده شد، ولی او با موفقیت هایی که به همراه تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران به دست آورد، هم چنان سرمربی این تیم باقی مانده است و توانست جهت نخستین بار کشور عزیزمان ایران را به دو افزایش پیاپی به جام جهانی برساند. مصاحبه کارلوس کی روش را در زیر می خوانیم:

* شما ۷ سال در کشور عزیزمان ایران مربیگری کرده اید، در این مدت چقدر با رسانه ها جور بودید؟

من در کشوری زندگی می کنم که فقط ۱۷ روزنامه ورزشی در پایتخت کشور عزیزمان ایران دارد. به همین علت تاثیر رسانه ها در کشور عزیزمان ایران بسیار بالاست. هنگامی که من در آمریکا کار می کردم چنین شرایطی وجود داشت. تا جایی که بتوانم این روزنامه ها را مطالعه می کنم و تا جایی که بتوانم از آنها استفاده خواهم کرد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با اشاره به اهمیت “گل” در فرهنگ ایرانی و تمجید از این شیوه زندگی ایرانی‌ها، تاکید دارد که در مدت 7 سال حضورش در

* آیا از زندگی در پایتخت کشور عزیزمان ایران خوشحال هستید؟ به نظر می رسد شما گل های زیادی در منزل تان نگه داری می کنید.

بله. کشور عزیزمان ایران مناطق بیابانی زیادی دارد، ولی در عین حال کشور گل ها و گیاه های هست. در کشور عزیزمان ایران گل ها ارزش بالایی دارند. مردم خیلی به همدیگر گل می دهند. هیچ کس بدون گل به منزل کسی دیگری در کشور عزیزمان ایران نمی رود و به نظر می رسد که گل ها در زندگی روزانه مردم نقش مهمی دارد.

* آیا شما در کشور عزیزمان ایران به مردم گل می دهید؟

بله. من هم این کار را انجام می دهم، چون گل ها را دوست دارم. در کشور عزیزمان ایران شدت علاقه ام به گل ها زیاد شده است هست. مردم کشور عزیزمان ایران بارها به من گل می دهند و ابراز علاقه می کنند و هر لحظه هنگامی که بعد از بازی ها به محل اقامتم بر می گردم می بینم که مردم به من گل های زیادی برایم ارسال کرده اند.

دیگر وقتم را صرف آدم‌های بی‌مصرف نمی‌کنم!/ پیشنهادهای زیادی جهت ترک کشور عزیزمان ایران داشتم ، کی‌روش

* از صحبت های شما این طور به نظر می رسد که از زندگی در پایتخت کشور عزیزمان ایران خوشحال هستید.

بله . همین طور هست. من این خوشحالی را در ورزشگاه ها نشان داده ام. من مربی هستم که در کشورهای مختلفی از جمله آمریکا، ژاپن و مناطق دیگر مربیگری کرده ام و با شرایط زندگی کردن در این کشورها آشنا هستم و زندگی در کشور عزیزمان ایران هم تجربه متفاوت و دیگری بود که توانستم با یک فرهنگ متفاوت آشنا شوم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با اشاره به اهمیت “گل” در فرهنگ ایرانی و تمجید از این شیوه زندگی ایرانی‌ها، تاکید دارد که در مدت 7 سال حضورش در

* در این هفت سال پیشنهاداتی از تیم های دیگر داشته اید؟

بله. همین طور هست. هم از آسیا و هم از آفریقا پیشنهاد داشتم. از الجزایر، قطر و آفریقای جنوبی پیشنهاد داشتم. بعضی از این پیشنهادات بسیار جالب توجه بود، ولی من ترجیح دادم در کشور عزیزمان ایران بمانم. من می توانستم هر تصمیمی که بخواهم را بگیرم، ولی پافشاری کشور عزیزمان ایران باعث شد پیشنهاد کشور عزیزمان ایران را جدی تر بگیرم. همچنین باید بگویم که از کلوب های چینی و اروپایی پیشنهاداتی را داشته ام، ولی هیچ کدام از این پیشنهادات من را مجاب نکرد تا بتوانم با یک تیم جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورم.

* در این مدت اخبار زیادی از استعفای شما شنیده شد و شما بارها گفته اید که همکاری با فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران سخت هست، در این باره چه صحبتی دارید؟

دیگر وقتم را صرف آدم‌های بی‌مصرف نمی‌کنم!/ پیشنهادهای زیادی جهت ترک کشور عزیزمان ایران داشتم ، کی‌روش

بله. چنین اتفاقاتی وجود داشت. یک بار هنگامی که قراردادم بعد از جام جهانی به آخر رسید و من تصمیم داشتم از کشور عزیزمان ایران بروم، من هر لحظه پیشنهاداتم و مذاکراتم خیلی راحت بوده هست. هر لحظه پرسشها تکنیکی، فرهنگی و امکانات را با فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران در میان می گذاشتم و خواستار این بود که پرسشها مالی و شخصی به آخر برسد.

خصوصا مسئله تیم ها و کلوب ها بود. من بعد از جام جهانی قراردادم به آخر رسید، ولی در نهایت این تصمیم را گرفتم که یک گام دیگر را با کشور عزیزمان ایران بردارم و کارم را در تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران ادامه دهم. بر طبق قول هایی که به من داده شد و ابراز علاقه های زیادی که به من وجود داشت من تصمیم گرفتم پروژه جدیدی را شروع کنم. در حال حاضر با توجه به سن و سالی که دارم در شرایطی نیستم که بخواهم راجع به مسائلی مانند امکانات صحبت کنم. متاسفانه وعده و عیدهای زیادی به من داده شد و من قراردادم را امضا کردم، ولی به هیچ کدام از این وعده وعیدها عمل نشد. بعد از جام ملت های آسیا تمام این قول قرارها از یاد مسئولان رفت.

در این برهه بود که من با رییس فدراسیون فوتبال صحبت کردم و گفتم که ادامه دادن فایده ای ندارد و بهتر است که استعفا دهم، ولی من تنها تصمیم گیرنده نبودم و رییس فدراسیون فوتبال نیز باید در این باره تصمیم می گرفت. رییس فدراسیون فوتبال روزهای آخر خود را سپری می کرد و قرار بود که از سمت خود جدا شود و همین علت باعث شده است بود که کارمان کمی به مسئله بخورد و پرسشها تنها بر روی شانه های من بود. باید هم به پرسشها فکر می کردم و هم به آمادگی جهت جام جهانی روسیه و بازی های انتخابی 2018

* بعد از جام جهانی روسیه چه کاری باید انجام بدهید؟

بعد از جام جهانی 2018 می خواهم استراحت کنم. شاید به ساحل بروم و به ماهیگیری بپردازم. در کل می خواهم در کنار خانواده باشم و استراحت کنم و وقت بیشتری را با خانواده سپری کنم. وقت آن رسیده که خانواده را جدی تر بگیرم، چون در این مدت خیلی از آنها دور بودم و آنها به این شرایط عادت کرده اند. تجارب زندگی به من آموخته است که در کنار خانواده باشم و بتوانم زحماتی که آنها کشیده اند را جبران کنم.

* نظرتان راجع به منچستریونایتد تیم سابقتان چیست؟

هنوز هم نتیجه های منچستریونایتد را دنبال می کنم، چون به این تیم تعصب خاصی دارم و نمی توانم از آن دور بمانم. البته بنفیکا در پرتغال را هم دوست دارم و نتیجه های این تیم را هم دنبال می کنم. از حضور در منچستریونایتد و بعد از آن رئال مادرید درس های زیادی گرفته ام. من در رئال مادرید مشروبات الکلی را ممنوع کردم و به دکتر گفتم که این منطقی نیست که در روز بازی چنین چیزی خورده شود و بعد از آن دیدم که این اتفاق رخ داد و بازیکنان دیگر مشروبات الکلی را در بازی مصرف نمی کردند.

* راجع به ادامه همکاری با کریستیانو رونالدو چه نظری دارید؟

من به این طور پرسشها فکر نمی کنم و بعد از جام جهانی آفریقای جنوبی با او صحبتی نکرده ام و ملاقاتی با هم نداشتیم. من به این طور پرسشها فکری نمی کنم. شاید هم دیگر وقت ملاقات دوباره بین من و کریستیانو رونالدو پیش نیاید.

* راجع به همگروهی با پرتغال و ملاقات با کریستیانو رونالدو چه نظری دارید؟

من به این جور پرسشها فکر نمی کنم. دوست ندارم با پرتغال همگروه شویم، چون پرتغال کشورم هست، ولی از الان به این پرسشها فکری نمی کنم، چون وقت زیادی باقی مانده است و از حالا خودم را درگیر قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه نخواهم کرد.

* چه برنامه جهت زندگی شخصی و مربیگری خودتان دارید؟

دوست دارم پنجمین افزایش به جام جهانی را نیز تجربه کنم. در زندگی شخصی ام نیز دوست دارم هدر رفتن وقت با آدم های بی مصرف را کم کنم. کسانی که لیاقت دوستی با من را ندارند.

واژه های کلیدی: ایران | زندگی | ایرانی | فوتبال | جام جهانی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار