ساکت آخرین ایران پروژه همکاری ایرانی

ساکت: آخرین ایران پروژه همکاری ایرانی بازیگر سینمای قرارداد بازیگری سینمایی بازیگران

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری کدام کارگردانان سینما راهی فجر ۳۷ می‌شوند؟

حضور کارگردانانی همچون مسعود ده نمکی، فریدون جیرانی، پوران درخشنده، محمدحسین مهدویان، سعید روستایی، صفی یزدانیان و مرتضی علی عباس میرزایی نشان دهنده حضور و تقاب

کدام کارگردانان سینما راهی فجر ۳۷ می‌شوند؟

کدام کارگردانان سینما راهی فجر ۳۷ می شوند؟

عبارات مهم : زندانی

حضور کارگردانانی همچون مسعود ده نمکی، فریدون جیرانی، پوران درخشنده، محمدحسین مهدویان، سعید روستایی، صفی یزدانیان و مرتضی علی عباس میرزایی نشان دهنده حضور و تقابل دو نسل متفاوت از سینمای کشور عزیزمان ایران در جشنواره فجر امسال خواهد بود.

به گزارش میزان، با نزدیک شدن به فصل تولید آثار سینمایی جهت حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اخبار، گمانه زنی ها و بعضی اوقات شایعات در خصوص حضور و یا عدم حضور کارگردانان بنام سینمای کشور عزیزمان ایران در بزرگترین مناسبت سینمایی کشور شروع می شود.

همواره جهت علاقمندان به سینما حضور کارگردانان صاحب گروه تحریریه سایت و یا موفق در سالهای گذشته اتفاقی جالب هست. اتفاقی که علاوه بر تنوع آثار سینمایی در سال آینده، تنور جشنواره فیلم فجر را نیز داغ تر از هر وقت می کند.

امسال نیز کارگردانان بسیاری در جشنواره فیلم فجر حضور خواهند داشت و به بدون شک می توان این دوره از جشنواره را رقابتی سنگین میان با تجربه ها و جوانان جویای نام دانست.

حضور کارگردانانی همچون مسعود ده نمکی، فریدون جیرانی، پوران درخشنده، محمدحسین مهدویان، سعید روستاییو صفی یزدانیان نشان دهنده حضور و تقابل دو نسل متفاوت از سینمای کشور عزیزمان ایران در جشنواره فجر امسال خواهد بود.

به همین مناسبت به بررسی حضور کاگردانان و آثاری که خود را جهت مسابقه درجشنواره فیلم فجر سی و هفتم آماده می کنند پرداخته است که به شرح زیر است:

کدام کارگردانان سینما راهی فجر ۳۷ می‌شوند؟

مسعود ده نمکی
ده نمکی امسال و بعد از دو سال غیبت فیلم سینمایی “زندانی ها” را راهی جشنواره فیلم فجر خواهد کرد. این فیلم هم اکنون مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته و جهت حضور در فجر مرحله بعد از تولید را سپری می کند.

آذر ماه سال گذشته مسعود ده نمکی بالاخره از دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی “زندانی ها” خبر داد و پروژه کارگردان اخراجی ها از آن موقع پیش تولید خود را شروع کرد. این خبر در حالی بود که آخرین اخبار از ساخت فیلمی با محوریت زندگی “طیب حاج رضایی” خبر می داد تا آنجا که ساخت این فیلم به طور کلی متوقف شد.

ده نمکی بعد از دریافت پروانه ساخت زندانی ها در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت: زندانی ها پروانه ساخت گرفت تا رسماً وارد تناوب تولید شود. علی رغم اخبار منتشر شده، زندانی ها فیلمی سیاسی و یا تاریخی نیست و عنوان آن اخلاقی معنوی و اجتماعی هست. اگر خدا بخواهد در یادداشتهای روزانه جزییات بیشتری خواهم نوشت. دعا کنید تا می شود بتوانیم فیلم را در سکوت و بدون حاشیه به آخر برسانیم.

هدایت هاشمی، بهنام تشکر، هومن برق نورد، بهاره افشاری، بهنوش بختیاری، اصغر نقی زاده، رسول نجفیان، امیر نوری در آخرین ساخت مسعود ده نمکی به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی “زندانی ها” مضمونی اجتماعی داشته و به رسم آثار دیگر ده نمکی ته مایه هایی از کمدی را به همراه خواهد داشت.

حضور کارگردانانی همچون مسعود ده نمکی، فریدون جیرانی، پوران درخشنده، محمدحسین مهدویان، سعید روستایی، صفی یزدانیان و مرتضی علی عباس میرزایی نشان دهنده حضور و تقاب

فریدون جیرانی
فریدون جیرانی کارگردان نام آشنای سینمای کشور عزیزمان ایران بعد از تجربه متفاوت کارگردانی فیلم سینمایی “خفه گی” این بار به سراغ اثری با نامی هم خانواده یعنی “آشفتگی” رفته است.

بهرام رادان بازیگر مطرح سینمای کشور عزیزمان ایران نقش اول این اثر سینمایی را ایفا می کند. این فیلم نخستین همکاری بهرام رادان با جیرانی است و این بازیگر سینما در “آشفتگی” در نقشی بسیار متفاوت جلوی دوربین رفته است.

پیش از این قرار بود فیلم جیرانی به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برسد ولی وی اعلام کرد به علت ایجاد مسئله در امر تهیه و تولید پروژه موقتاً تعطیل شده است هست. “حامد بهداد” و “نوید محمدزاده” نخستین گزینه های بازی در “آشفتگی” بودند که حضورشان نسبتاً قطعی شده است بود ولی بعد از توقف پروژه حضور آنها نیز منتفی شد.

آشفتگی رئالیستى و اجتماعى نیست. یک فیلم است راجع به علاقه و جنایت. این تعریفی است که فریدون جیرانی طی یادداشتی راجع به تازه ترین ساخته خود گفته هست. فیلمی که با توجه نوع طراحی صحنه باز هم حال و هوایی کلاسیک را تداعی می کند.

پوران درخشنده
درخشنده که سال گذشته به عنوان یکی از اعضای هیات گزینش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت امسال و بعد از ماه ها پیگیری جهت دریافت پروان ساخت با فیلم “هیس پسرها گریه نمی کنند” راهی جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

به تازگی اخباری مبنی بر علاقه درخشنده از حضور “شهاب حسینی” در بروزترین فیلم خود به گوش می رسد ولی این حضور هنوز از سوی حسینی تایید نشده و باید دید آیا بازیگر سریال شهرزاد بار دیگر با درخشنده همکاری می کند یا نه.

پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین مراحل ساخت فیلم تازه خود با نام “هیس پسرها گریه نمی کنند” گفت: خدا را شکر که مجوز بالاخره صادر شد و به نوعی پیش تولید را شروع کرده ایم. البته من در حال حاضر کارهایی در جهت فیلم را پیگیری می کنم و هنوز گزینش بازیگران شروع نشده است.

وی راجع به استفاده بازیگران جوان در فیلم تازه خود افزود: در فیلم سینمایی “زیر سقف دودی” فراخوانی جهت گزینش بازیگران جوان جهت فیلم منتشر شد که بازتاب خوبی داشت و جوانان استقبال بسیار زیادی از آن انجام دادند. جهت “هیس پسرها گریه نمی کنند” هم به همین صورت به زودی فراخوانی جهت گزینش بازیگران جوان منتشر خواهد شد.

سعید روستایی
“سعید روستایی” نام کارگردانی است که شاید تا سه سال پیش هیچکس نمی دانست این نام قرار است اثر اولش به پر جایزه ترین فیلم جشنواره سی و چهارم فیلم فجر مبدل شود.

روستایی پیش از ساخت فیلم سینمایی “ابد و یک روز” در کارنامه خود کارگردانی سه فیلم کوتاه با نام های “شنبه”، “مراسم” و “از طرف آنها” را می دید، ولی ابد و یک روز نقطعه عطفی در زندگی وی محسوب می شود. وی بعد از آن نگارش فیلمنامه “سد معبر” به کارگردانی “محسن قرایی” را انجام داد.

اخبار از همان ابتدا بسیار طوفانی شروع شد. همکاری پیمان معادی، شهاب حسینی و سعید روستایی خبری بود که به سرعت در محافل هنری دست به دست شد تا همه در انتظار ساخته دوم روستایی در مقام کارگردان با نام “متری شیش و نیم” باشند.

کدام کارگردانان سینما راهی فجر ۳۷ می‌شوند؟

شش ماه پیش به یکباره، ولی تمامی هیاهو ها راجع به فیلم دوم روستایی با اعلام انصراف شهاب حسینی جهت بازی در این فیلم خاموش شد. زوج معادی و حسینی که پیشتر نیز سابقه همکاری را داشته اند جهت بسیاری زوج بسیار دیدنی بود، ولی این اتفاق مقدور نشد.

“نوید محمدزاده” و “پریناز ایزدیار” بعد از جدایی حسینی به پروژه تازه سعید روستایی پیوستند تا وی فیلم دومش را با همان بازیگران ابد و یک روز بسازد. اتفاقی که بدون شک جهت این کارگردان ریسک بسیار بزرگی محسوب می شود و باید دید تا چه حد می تواند از تکرار موقعیت و کاراکتر ها جلوگیری کند.

براساس آخرین اخبار دورخوانی فیلمنامه “متری شیش و نیم” طی هفته گذشته شروع شده است و روستایی قصد دارد دومین فیلمش را به زودی کلید بزند. روستایی این فیلم را جهت حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده می کند.

هنوز راجع به سایر بازیگران این فیلم سینمایی صحبتی به میان نیامده، ولی به احتمال فراوان روستایی جهت جلوگیری از تکرار در بازیگران فیلم اول و دوم خود می بایست از بازیگرانی متفاوت تر بهره ببرد.

واژه های کلیدی: زندانی | جشنواره | سینمایی | بازیگران | شهاب حسینی | جشنواره فیلم | فریدون جیرانی | پوران درخشنده | جشنواره فیلم فجر

کدام کارگردانان سینما راهی فجر ۳۷ می‌شوند؟

کدام کارگردانان سینما راهی فجر ۳۷ می‌شوند؟


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار