ساکت آخرین ایران پروژه همکاری ایرانی

ساکت: آخرین ایران پروژه همکاری ایرانی بازیگر سینمای قرارداد بازیگری سینمایی بازیگران

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی صدا و سیما چهره‌ای خشن از امام نشان می‎دهد / هادی غفاری

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام گفت که صدا و سیما چهره‌ای خشن از امام نشان می‎دهد و در واقع ندانسته تیشه به وجهه رحمانیت حضرت امام می‌زند.

صدا و سیما چهره‌ای خشن از امام نشان می‎دهد / هادی غفاری

هادی غفاری:صدا و سیما صورت ای خشن از امام نشان می‎دهد

عبارات مهم : احساس

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام گفت که صدا و سیما صورت ای خشن از امام نشان می‎دهد و در واقع ندانسته تیشه به وجهه رحمانیت حضرت امام می زند.

سرپوش سیاسی – حجت الاسلام هادی غفاری مدیر مؤسسهٔ الهادی در گفت‎وگو با خبرآنلاین با اشاره به سالروز وفات امام خمینی (ره) گفت: عصر روز ۱۳ خرداد که حال امام (ره) در بیمارستان بد شد، تماسی با حاج احمد آقای خمینی داشتم و متوجه این مسئله شدم. بر همین اساس به بیمارستان رفتم آنجا جمعیتی پشت در ایستاده بودند. دیدم اوضاع خیلی مناسب نیست و برگشتم.

صدا و سیما چهره‌ای خشن از امام نشان می‎دهد / هادی غفاری

وی افزود: تقریبا ساعت ۹:۳۰ یا ۱۰ شب بود که دوباره موفق شدم با حاج احمد آقا تماس بگیرم، او به شدت ناراحت بود و بغض گلویش را گرفته بود. به طوریکه اصلا نمی توانست حرف بزند، متوجه شدم اوضاع خطرناک شده است هست. خواستم به بیمارستان بروم ولی احساس کردم صلاح نیست، چون غیر از من خیلی‎های دیگر هم آنجا خواهند رفت و فضای بیمارستان شلوغ می شود؛ بنابراین نرفتم. ساعت ۱۰:۲۰ یکی از جماران به من زنگ زد و گفت «حال امام (ره) بد شد او را برگرداندند سی سی یو ولی جواب نداد و امام (ره) از دنیا رفت». البته من دکتر نیستم ولی گویا مسئله در معده بود و به طوری حاد شد که علائم حیات را از امام (ره) گرفت.

نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: من تا صبح خوابم نبرد، دیوانه شده است بودم، احساس می کردم آیا من از این به بعد باید زنده بمانم و خیلی ناراحت بودم. یاد جمله خود امام(ره) افتادم هنگامی که حاج احمدآقا می خواست خبر انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی را به امام (ره) بدهد امام (ره) فرموده بود «می دانم؛ از رادیو فرانسه گوش کردم». بعد امام (ره) در حالیکه ناراحت بود به حاج احمدآقا گفت «به دوستان بگویید دنبال گریه کردن نباشند، بروند کشور را اداره کنند تا اداره کشور نخوابد». یادآوری این جمله به من مقداری آرامش داد.

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام گفت که صدا و سیما چهره‌ای خشن از امام نشان می‎دهد و در واقع ندانسته تیشه به وجهه رحمانیت حضرت امام می‌زند.

وی افزود: صبح به مجلس رفتم، دیدم فضا به هم ریخته است و هیچ کس به حال خودش نیست تا آنکه خبر حاج احمد آقا از رادیو قرائت شد که «روح خدا به خدا پیوست» و صدای گریه و ناراحتی به اوج رسید. بعد به سمت جماران حرکت کردیم، آنجا هم دیدیم غوغایی است و جمعیت بسیار کثیری تجمع کردند. مقداری ایستادم تا بتوانم حاج احمدآقا را ببنیم ولی امکانش پیش نیامد.

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام راجع به مهمترین دغدغه خود بعد از شنیدن خبر فوت بنیانگذار جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران یادآور شد: من هیچ نگرانی از ناحیه حمله مجدد صدام یا منافقین نداشتم. چون مردم در آن روزها حاضر بودند حتی خودشان را درون ذوب آهن بیاندازند، چه رسد به اینکه جلوی گلوله بیایستند. بنابراین حمله دوباره صدام به کشور عزیزمان ایران بعد از رحلت امام، کار عاقلانه ای نبود و اتفاق هم نیفتاد. ولی تنها دغدغه من نحوه اداره کشور بعد از امام بود.

غفاری راجع به میزان برآورده شدن انتظارات از صدا و سیما در نشان دادن صورت واقعی امام (ره) و ترویج آموزه ها و اندیشه های ایشان گفت: صدا و سیما صورت ای خشن از امام نشان می‎دهد تا خشونت بعضی دوستان را توجیه کند. ولی با این کار ندانسته تیشه به رحمانیت حضرت امام می زند.

صدا و سیما چهره‌ای خشن از امام نشان می‎دهد / هادی غفاری

واژه های کلیدی: احساس | اداره | ناراحتی | بیمارستان | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار