ساکت آخرین ایران پروژه همکاری ایرانی

ساکت: آخرین ایران پروژه همکاری ایرانی بازیگر سینمای قرارداد بازیگری سینمایی بازیگران

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی راه مقابله با فامیل سالاری و آقازاده ها

«ژنِ خوب»؛ دو ماهی می‌شود که این واژه در فضای سیاسی و حتی محاوره‌ای دهان به دهان می‌چرخد، تا اینکه خبر انتصاب و گزینش بعضی از آقازاده‌ها در سمت‌هایی که بعضا با

راه مقابله با فامیل سالاری و آقازاده ها

راه مقابله با فامیل سالاری و آقازاده ها

عبارات مهم : اسلامی

«ژنِ خوب»؛ دو ماهی می شود که این واژه در فضای سیاسی و حتی محاوره ای دهان به دهان می چرخد، تا اینکه خبر انتصاب و گزینش بعضی از آقازاده ها در سمت هایی که بعضا با سن و سالشان هم نمی خواند، موجب شد تا این بحث، به عنوان بحثی داغ تظاهر کند.

به گزارش روزنامه تماشاگران ؛عضو جامعه روحانیت مبارز با گفتن اینکه «مشکل از ژن نیست، مسئله از پدران است» بر این باور است که نمی توان از یک جوان بیست و چند ساله این توقع را داشت که موقع مواجهه با پیشنهادهای آنچنانی جلوی خودش را بگیرد، بعد این مسئولان هستند که باید همه حواسشان جمع فرزندانشان باشد.

راه مقابله با فامیل سالاری و آقازاده ها

سید رضا اکرمی ادامه داد: «مگر می شود، پسر من در جایی پست آنچنانی بگیرد و هیچ رد پایی از منی که یک روز نماینده مجلس شورای اسلامی بوده ام، دیده نشود. عنوان آقازادگی به این علت حساسیت زا است که فرزندان مسئولان از جایگاه و رابطه پدرانشان سوء استفاده می کنند و به همین دلیل، باید ساز و کاری تعیین شود تا این روند خاتمه پیدا کند.

وی افزود: به هر حال هنگامی که حضرت علی (ع) با برادرش عقیل آن طور برخورد کرد، ما که ادعای مسلمانی داریم و به خود می بالیم که نظاممان اسلامی هست، باید کاری کنیم که خدای ناکرده رابطه جای ضابطه را نگیرد. این خیلی بد است که پسر فلان مسئول، شهردار می شود یا اینکه فلان مدیر آشنا شده است جهت پسرش در سنین پایین حکم معاونت فلان را می زند. توصیه ام به کسانی که به هر حال مسئولیتی نصیبشان شده، این است که هم شأن و جایگاه خود را زیر سؤال نبرند و هم اینکه اجازه ندهند تا در جامعه اسلامی این ذهنیت به وجود بیاید که مردم به دو بخش خودی و غیرخودی تقسیم شده است اند.

«ژنِ خوب»؛ دو ماهی می‌شود که این واژه در فضای سیاسی و حتی محاوره‌ای دهان به دهان می‌چرخد، تا اینکه خبر انتصاب و گزینش بعضی از آقازاده‌ها در سمت‌هایی که بعضا با

مشاور فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: «همه ما خودمان را مقید به این می دانیم که نماز را اول وقت بخوانیم و تلاش مان این است که نمازمان قضا نشود که البته این خیلی خوب و مورد نیاز است ولی همان هایی که نسبت به نمازشان اهمیت می دهند، به آسانی حاضرند تا در موارد دیگر اصول دینی را نادیده بگیرند. در شرایطی که بسیاری از تحصیل کرده های کشور عزیزمان ایران بدون کار هستند، حقوق شغلی که به واسطه رانت به دست آمده حرام است و متأسفیم که خیلی از ما نسبت به این نوع حرام ها بی تفاوت هستیم. باید بدانیم که حق الناس فقط این نیست که بدهی مشخصی به فردی داشته باشیم و استفاده از رانت و… هم مصداق بارز حق الناس به شمار می رود.»

اکرمی در آخر صحبت هایش به نمایندگان مجلس دهم پیشنهاد داد تا قانون مقابله با فامیل سالاری را وضع کنند تا از این طریق، خویشاوندی جهت عده ای پلی جهت رسیدن به مناصب و موقعیت های خاص نباشد.

واژه های کلیدی: اسلامی | مقابله | جامعه اسلامی | مجلس شورای اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار