ساکت آخرین ایران پروژه همکاری ایرانی

ساکت: آخرین ایران پروژه همکاری ایرانی بازیگر سینمای قرارداد بازیگری سینمایی بازیگران

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی جنگ غیرضروری با کورکر، طرح ترامپ راجع به توافق هسته‌ای را به خطر می‌اندازد / واشنگتن پست

روزنامه واشنگتن پست بعد از جدال لفظی میان رئیس‌جمهور آمریکا و یک سناتور جمهوری خواه در گزارشی نوشت: ترامپ با وارد کردن خود به یک جنگ غیرضروری با کورکر، طرح خود

جنگ غیرضروری با کورکر، طرح ترامپ راجع به توافق هسته‌ای را به خطر می‌اندازد / واشنگتن پست

واشنگتن پست: جنگ غیرضروری با کورکر، طرح ترامپ راجع به توافق هسته ای را به خطر می اندازد

عبارات مهم : ایران

روزنامه واشنگتن پست بعد از جدال لفظی میان مدیر جمهور آمریکا و یک سناتور جمهوری خواه در گزارشی نوشت: ترامپ با وارد کردن خود به یک جنگ غیرضروری با کورکر، طرح خود راجع به توافق هسته ای را به خطر می اندازد..

به گزارش ایسنا، اگر دونالد ترامپ مدیر جمهور آمریکا خواهان زیاد کردن فشار بر کشور عزیزمان ایران هست، با دعوا راه انداختن با سناتور باب کورکر کاری در این راستا انجام نداده هست. به نظر می آید خشم ترامپ بعد از بیانات هفته گذشته کورکر ایجاد شده است باشد که گفته بود رکس تیلرسون وزیرامورخارجه، جیمز ماتیس وزیر دفاع و جان کلی مدیر کارکنان کاخ سفید کسانی هستند که به جداکردن آمریکا از هرج و مرج کمک می کنند.

حدس زدن اینکه منظور کورکر از هرج و مرج چه چیزی یا چه کسی بوده، کار مشکل نیست.

ترامپ روز یکشنبه با یک سری خبر توئیتری اتهامی را علیه کورکر مطرح کرد و گفت که به وی التماس کرده تا در مسابقه های انتخاباتی اش در سال ۲۰۱۸ از کورکر حمایت کند.

سناتور کورکر سپس یک خبر نیشدار انتشار داده است و نوشت: شرم آور است که کاخ سفید به مهدکودک بزرگسالان تبدیل شده است هست. بدون شک یک نفر صبحگاه امروز سر شیفت خود حاضر نبوده است.

چند ساعت بعد ترامپ پاسخ داد: باب کورکر بود که توافق هسته ای را به ما تحمیل کرد. ما نیازمند بیمه سلامت هستیم، ما نیازمند اصلاح / کم کردن مالیات هستیم، ما به افرادی که بتوانند این کار را انجام دهند نیاز داریم!

در دوران ترامپ جنگ های توئیتری بسیار فراوان شده است اند ولی این مورد پیامدهای بزرگی خواهد داشت. باب کورکر مدیر کمیته روابط خارجی سنا در عرصه سیاست خارجی یک صورت تاثیرگذار به شمار می آید. وی که زمانی از حامیان ترامپ بود و در کارزار انتخاباتی ترامپ به او مشاوره می داد، اکنون که ترامپ به ریاست جمهوری رسیده و خودش در آستانه بازنشستگی واقع شده است است همه چیز عوض کردن کرده هست. اکنون کورکر چیزی جهت از دست دادن ندارد.

واشنگتن پست در ادامه نوشت: زمانی که پای کشور عزیزمان ایران به میان می آید، این مسئله مهم هست. ترامپ بارها توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ را مورد انتقاد قرار داده که موجب محدودیت برنامه هسته ای کشور عزیزمان ایران در ازای لغو تحریم های این کشور شده است هست. ترامپ آن را بدترین توافق دانسته هست. قرار است وی طی یک هفته آینده طرحی را جهت عدم تایید پایبندی کشور عزیزمان ایران اعلام و ادعا کند که توافق به نفع امنیت ملی آمریکا نیست. در این صورت کنگره باید در یک وقت ۶۰ روزه راجع به وضع مجدد تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران تصمیم گیری کند. اقدامی که می تواند توافق هسته ای را به نابودی بکشاند.

کاخ سفید امیدوار است که ترساندن تحریم ها باعث شود کنگره با مذاکره مجدد توافق هسته ای موافقت کند ولی در یک مباحثه میان هر دو حزب راجع به توافق هسته ای، اغلب به کورکر احترام گذاشتند که نقشی بزرگ ایفا خواهد کرد.

با توجه به اینکه اکثریت سنا در جمهوری خواهان هست، ترامپ جهت هر اقدام قانونی نیازمند حمایت کورکر هست، از جمله راجع به بیمه درمانی و اصلاح مالیات. کورکر همچنین تاییدیه های دیپلماتیک را کنترل می کند. به این معنی که وی می تواند روی انتصاب وزیر امورخارجه، در صورتی که رکس تیلرسون از سمت خود کناره گیری کند، تاثیرگذار باشد.

رئیس جمهور آمریکا با این کارها با مردی که به شدت به وی نیاز دارد در یک کشمکش غیرضروری خواهد افتاد. طرح ترامپ راجع به کشور عزیزمان ایران به کنگره وابسته است و کورکر می تواند مهمترین فرد در این میدان باشد.

جنگ غیرضروری با کورکر، طرح ترامپ راجع به توافق هسته‌ای را به خطر می‌اندازد / واشنگتن پست

واژه های کلیدی: ایران | توافق | آمریکا | واشنگتن پست | دونالد ترامپ | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار